Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, december 16, 2013

Då får väl världen forsa lite då

Det har varit en långsam måndag idag. Det kändes lite som om världen forsade och jag inte hängde med. Efter att ha tagit en dusch och lagt en hårinpackning så vaknade jag till lite och tänkte att "Idag får världen forsa lite". Den klarar sig om jag inte forsar med just idag. Denna vecka kan bli tuff, så då är det dags för Plan PP-planera och prioritera.
Här är planen:

  • Fixa de potentiellt tunga passen på jobbet
  • Hålla lite koll på Lucifer så att jag ser att han mår bra
  • Eventuellt få lite annat gjort när de två punkterna ovan är klara
En positiv sak med den här lugna morgonstarten är att jag inte är så eftermiddagstrött som jag brukar vara innan jobbet. Det kan nog vara en sak att ta med mig under denna vecka. Denna vecka får vara en morgon av långsam start. 

Inga kommentarer: