Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

fredag, augusti 16, 2013

Sensommaren

Detta med att vänta på telefonsamtal. Jösses i Brommaplan vad det täpper till energin, i alla fall min energi. Jag blir sådan att jag blir handlingsförlamad. Ibland slår det dock åt andra hållet. Då gör jag saker som det vore jättejobbigt om det ringde mitt under. Slår aldrig fel. (Tips till er tjejer, det fungerar på röda veckan också).

Min blogglust har varit lite på semester senaste tiden. Sedan kan det bero på att Goron har varit här mycket och då spenderar jag hellre tiden med honom. Kan säga att nu börjar jag vädra nystarten som kommer i augusti. Många tycker att detta är en deppig tid när sommaren är slut, men jag tycker att det är lite skönt-känslan av lite sensommar kvar och ändå börjar rutinerna komma tillbaka. 

Har haft en liten dipp i humöret, sådant kan ju hända när man slappnar av, men börjar långsamt komma tillbaka. 

2 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Hoppas du får en finfin höst! Visst är det härligt med nystart, man kan rita mindmaps och forma drömmar. Kram till dig!

CrimsonAnna sa...

@Queen-"Forma drömmar" så vackert. Jag hoppas på en rolig höst. När jag nu går in för sista semesterveckan så börjar det utkristallisera sig hur jag vill att hösten ska bli. Kram tillbaka =)