Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, maj 12, 2013

Helgen

Helgen kom, välbehövd. Kan säga att det hände inte så mycket på lördag för- och eftermiddag. Goron var på ishockey så jag hade dagen för mig själv. Jag var ganska nöjd med det, perfekt balans. Fick dock inte mycket gjort eftersom den här veckans flöde av negativ energi gjorde att jag var galet trött. Passade på att för första gången på säsongen dra på mig klänning. Ett bra beslut, Goron var nästan knockad när han hämtade upp mig. Till Death Mountain (Gorons hem om ni undrar) och läge för mys.

Har inte gjort särskilt mycket spännande. Har myst med Goron och köpt en ny tvättkorg på Ikea, men det är ungefär det som behövdes för att energinivåerna ska kännas okej igen. Det är nog framförallt mysets förtjänst ;)

Fick lite sommarkänsla idag. Kan ju se fram emot första sommaren med Goron och också en sommar som, till skillnad från förra katastrofsommaren, ska bli positiv. Och det är mindre än en månad kvar till Sweden Rock=)




4 kommentarer:

Wånkan sa...

Jag är så dålig på att vara här inne å läsa numera *skäms*

Får gratulera till 3 månader! Härligt med kärlek!

Hoppas vi ses nere på SRF!

Linn sa...

Alltid kul att knocka sin käresta :-) Det låter så himmelens mysigt att vara så där nykär, jag kan säga att det nästan smittar av sig. Jag och Peter har hängt ihop i sju år i höst. Den första förälskelsen har ju lagt sig såklart, men den trygghet och vardag som infinner sig är inte dum den heller...

Skönt att du lyckats jaga de negativa energierna på flykt.

Nu kör vi en bra-vecka! :-D

Goron sa...

Det var en rejäl knock ;)
Underbart vacker :)
Jag har vunnit högsta vinsten :)

CrimsonAnna sa...

@Wånkan-Tack så mycket. Vi kommer att ses på festivalen=)

@Linn-Det är ju härligt att det smittar av sig-gör gärna världen lite mer kärleksfull. Kan säga att jag längtar efter den tryggheten du talar om, men jag passar på att njuta av den härliga galna förälskefasen =)

@Goron-Vi har båda vunnit högsta vinsten, enligt din Zora=)