Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, januari 14, 2013

Rensat linneskåp och ny bloggfärg


Jag ville göra någonting hemma men varit lite låst i vad jag skulle göra så jag rensade i mitt linneskåp. Ni ser resultatet ovan (nej, jag är inte så bra på att vika saker snyggt). Det som var skönt var följande saker:


  • Jag ser vad jag har
  • Jag behöver inte shoppa mer hemtextil
Så nu har jag belagt mig själv med köpstopp på hemtextil om inget extremt inträffar (som att allting skulle förstöras i tvätten etc) Det linneskåp jag har är det linneskåp jag har. Var beredda att det kommer att komma fler rensningsinlägg.

I bästa nystartsanda har jag också ändrat stil på bloggen, helt enkelt för att det är så grått och kallt (det jag kallar tråkvinter) så jag kände inte att jag behövde det i bloggen också. Jag gillade den drömska blå tonen. 

2 kommentarer:

Wånkan sa...

duktigt av dig... jag har massor jag BORDE rensa men av någon anledning så hittar jag alltid roligare saker att göra....

CrimsonAnna sa...

@Wånkan-Jag antar att det är lättare att komma igång om man inte har en busig tvååring omkring sig=)