Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, januari 10, 2013

Nu går jag bara vidare

Det har varit en dag idag när jag har fått dödsbo-relaterade saker gjorda, och saker har fallit på plats. Det lyfter psyket och gör gott för själen när sådant händer. Nu ikväll fick dagen ett fint extranummer genom att jag hittade en sak jag har letat efter. Det ska skickat till en f.d vän, och kommer därmed att låta ännu en sten falla från mitt bröst.

Dagens rubrik syftar också på min f.d potentielle karl. Jag utgår från att några av er har undrat hur det går med kärleken. Jag ska vara ärlig, har inte hört av karln på en månad. Har försökt att höra av mig på olika sätt men har inte fått svar. Så nu ser jag det som ett trevligt men avslutat kapitel i mitt liv. Har också tänkt att jag tänker inte söka efter kärleken förrän jag har fått lite ordning och reda i mitt liv. Hittar jag någon vill jag ju ha tid att ge honom fokus också. Jag tror också att om jag får lite struktur på livet och ro i sinnet, så finns chansen att jag kan attrahera lite bra karlar :)

2 kommentarer:

Månstråle sa...

Visst känns det befriande på något sätt när man kommer till sådana dagar i livet.
Önskar dig allt gott och tycker du gör alldeles rätt som tar hand om dig själv och ditt liv innan du söker efter kärleken :)När du väl har frid i sinnet då kommer också han som är värd dig.
Kram!

CrimsonAnna sa...

@Månstråle-tack så mycket. Jag känner att ska jag gå in i en relation så vill jag ha något att erbjuda också. Det blir bättre för oss båda om jag går in utan ryggsäck.