Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

fredag, november 02, 2012

Inlägg 1000

Japp så är det. Har nu skrivit 1000 inlägg i den här bloggen. I och med det och samhain-firandet passar jag på att fixa till bloggen och ge den ett nytt motto. Lite "Game of Thrones"-inspirerat. Brukar få piken från vänner som bor i andra (sydligare) delar av stan att jag bor "beyond the wall" (nu förstår jag att ni som inte sett "Game of Thrones" fattar noll).

Jag vill passa på att säga tack till mina mysiga läsare. Det är ni som har gjort det värt att skriva alla 1000 inlägg och att de kommer att bli fler. Förra gången skrev jag vad jag tänkte göra. Denna gång vill jag höra-vad gillar du i bloggen. Vill du ha mer av något? Har du något favoritminne/avsnitt i bloggen?


2 kommentarer:

Linn sa...

Grattis till 1000 välskrivna, tänkvärda inlägg! Nej, jag har inte läst alla, men... Grattis!

Mitt svar på din fråga blir ett sånt där tråkigt "var dig själv-svar".

Jag har kommit på att vissa typer av bloggar läser jag istället för att köpa tidningar, och då styrs jag av ämne, kvalitet, inspirationsförmåga. Och jag vill ha så få distraktioner och sidospår som möjligt. I den kategorin hamnar många pyssel- och inredningsbloggar.

Andra bloggar läser jag för att.. ja... för att jag en gång har börjat och sedan inte kan sluta. För att jag på något sätt känner att jag har någon slags relation till den som sitter vid tangentbordet, eller åtminstone ett intresse för hur det går för den personen i livet.

Och de bloggarna, vilket är det stora flertalet av alla de jag läser, där fastnar jag för det genuina, det ärliga, det personliga, sen kan inläggen handla om mat, kläder, film, musik, funderingar eller vad som hänt under dagen. För mig spelar det inte så stor roll. Makes sense?

CrimsonAnna sa...

@Linn-Tack så jättemycket. Jag tolkar ditt svar som ett varmt "keep up the good work":) Helt enkelt fortsätta skriva med mycket hårdrockshjärta:)