Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, september 23, 2012

Do I dare to trust this time?

Hade en mycket skön fredagkväll igår. Var på puben  Akkurat och tog en öl i trevligt sällskap, det var skönt och är man som jag, ölsnobb och stolt, så är det skönt. Det kändes som att det tog ett litet hopp framåt mellan mitt sällskap och mig. Det går långsamt, men just nu så tror jag inte att stora språng är den rätta vägen framåt för mig. Jag ser redan fram emot att kanske träffas igen nästa vecka. Kanske vågar hoppas denna gång.

 

5 kommentarer:

Månstråle sa...

Ibland är det bästa att skynda långsamt...:)

Sandra Hila sa...

Är det winter-is-coming-killen? Jag så nyfiken och vill snoka. Har han sagt något om han känner något mer än bara vänskap för dig? Det är så spännande att läsa om kärlek när den är alldeles färsk och trevande.

CrimsonAnna sa...

@Månstråle-ja just nu så är stora vilda språng inte riktigt min kopp te. Tror att det går bra.

@Sandra-nej det är inte "winter is coming" Han gav mig nobben (dock på ett värdigt sätt som det anstår en riktig man) utan en ny stjärna som dessutom har fördelen att vara vego. Vet inte om jag vågar kalla det kärlek ännu men jag hoppas. Ingen av oss har sagt något.

Linn sa...

Åh så spännande! Den där tiden innan något är sagt och när det finns så många frågor, förhoppningar... Den är underbar och skitjobbig på en och samma gång.

Jag hoppas med dig!

CrimsonAnna sa...

@Linn-Dagens sanning. Det känns dock bra=) Ska GÖRA tid att ses nästa söndag:)