Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

tisdag, juni 05, 2012

Mitt liv som film-soundtracket del 2

Har gjort den för tre år sedan. Bara att köra hårt igen:)

Instruktionerna:
- Öppna iTunes/winamp/media player/ipod/et c.
- Välj Shuffle
- Tryck på start
- För varje fråga nedan, skriv sången som spelas
- När du går till en ny fråga, tryck för nästa sång
- Ljug inte och försök inte låtsas att du är coolare än vad du är!

Öppningsmusik:"Metal machine" Sabaton
Första dagen i skolan:"Garden of evil" Cans
Jag blir kär:"Róisín Dubh(Black rose-a rock legend)" Northern Kings
Vi gör slut:"Dead to the world" Nightwish
Studentbalen:"Sleeping Sun" Nightwish
Mental krasch:"Prisoners in paradise" Europe
Flashbacks:"Aphasia" Hammerfall/Europe
Jag och kärleken blir ihop igen:"Taikatalvi" Nightwish
Bröllopsscen:"The boys are back in town" Thin Lizzy
Slutstrid:"Metalwar" Hysterica
Dödsscen:"Thundergods" Sabaton
Begravningssång:"Tutankhamen" Nightwish
Finalsång:"Romanticide" Nightwish
Eftertexten rullar:"The price of a mile" Sabaton

Verkar vara en ganska skruvad film-men Tuomas Holopainen lär väl bli nöjd över royaltin ;)

Inga kommentarer: