Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, mars 15, 2012

Hystericas releasefest

Igår var det dags för Hystericas releasefest. "Heart of the rose"-klänningen på, mina metalskor på fötterna och iväg för att möta upp Do Glatem, Lady Glatem och Do Glatems kompis M, en trevlig bekantskap. Kvällen började med Pole Dancing till nya skivan. Det är väldigt en konstform-jag är imponerad av tjejernas mod och kroppskontroll-jag gillar dessutom den typen av inslag på fester-mer konstnärlig dans åt folket!

Hystericas framträdande var klart godkänt men inte världsbäst. Jag gillar deras frontfigur Anni De Vil men det känns tyvärr lite mycket solist+kompband. Synd, för jag gillar deras musik och det finns frön till fler starka personligheter i bandet. Köpte nya plattan också-ska bli kul att lyssna på.

Det var två band till-men alla hade sina arbeten att gå till och var ganska trötta så vi tog en tidig kväll hem.

Inga kommentarer: