Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, februari 11, 2012

Starkt jobbat Bing!

Ibland trycker jag på Bings översättning på Facebook. Det kan bli lite lustigt ibland. Så här hanterade den Oscar Dronjaks status:

Phew, that wardrobe took all day to assemble, but finally I finished the fucker! Now, dinner and drinks on the town.

Skönt, det lejonet tog hela dagen att montera, men sist jag avslutat fucker! Nu, middag och drinkar på staden

Kanske inte alltid så bra att ha Narnia som grund ;) Jag skrattade så att stackars Lucifer kom ut för att se vad som pågick.

1 kommentar:

Wånkan sa...

Skulle vilja se Manowar på Getaway, får se hur det blir.

Ullared var helt ok, var dock mer folk än vad min peronliga guide hade utlovat = )
Shoppade mest till G, men både jag och B fick lite grejjer oxå.
Med facit i hand så bränner man en tusenlapp i timmen..... känner mig nöjd med shoppingen!