Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, juni 06, 2010

Nationaldag

Nationaldag idag. Jag har inte firat så mycket men jag och min pappa tog en promenad till ett närbeläget fågeltorn plus att mina katter fick färska räkor som blivit över sedan jag gjorde fiskmat. Det var otroligt skönt i detta fina väder att komma ut i naturen. Fågelsjön svärmade av flick- och trollsländor. Vi tittade ut över den och såg hela sjön-det var så vackert och vattnet var så klart att jag kunde se fiskarna-såg bland annat vad jag tror var en gädda och supersöta små fågelungar samt en sävsparv.. Det var härligt-jag blir alltid lycklig i närheten av vatten. Svenska insjöar är överskattade.

Dagens klipp blir min favoritversion av Nationalsången-med Sabaton.

Inga kommentarer: