Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, juni 19, 2010

Kungabröllop

Bloggen är smittad av rojalistisk yra efter att ha följt det kungliga bröllopet och ber att få återkomma imorgon. För att hylla brudparet så väljer jag en underbar kärlekslåt av Hammerfall-"Dreams come true". Passande eftersom jag valde "Legacy of kings" till deras förlovning och eftersom Joacim Cans deltagit i firandet i Ockelbo. Hade gärna velat veta vad han sjöng.

2 kommentarer:

Clara sa...

Jag tycker också att bröllopet var riktigt roligt att titta på, speciellt eftersom de verkar vara så kära :) Och när Daniel höll sitt tal till Victoria kunde jag knappt hålla tårarna tillbaka. Min sambo tittade även han till min stora förvåning, så det var riktigt mysigt :)

Wånkan sa...

Japp gillade det, det ska vara lätt å smidigt = )
Får se om tanken med att följa årstiderna som tema i bloggen fungerar (dvs om man orkar).

När är det dags för semester för din del ?

Ang bröllopet så var vi inne i stan å trängdes med alla andra, men attans vilken härlig stämning. Sen var det marathontittande på tv medans vi åt smarrig middag hemma hos B's familj