Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, maj 31, 2010

Hobbitar och trädgårdstomtar

Jimmy Jump, killen som hoppade upp på scenen under Spaniens Eurovision-framförande, har dömts till 15000 norska kronor i böter. Helt rätt om ni frågar mig. Jag förstår mig inte på folk som är fans till den här mannen, som sprungit in på bl.a tennisfinaler och fotbollsmatcher. Jag menar, här lägger artister och idrottsmän ner månader på hård träning-och så springer han in och stör alltihop. Det lär krävas en hel del arbete för att planera tilltagen-så jag antar att han egentligen är driftig nog att kunna göra något eget.

Dagen höll på att börja väldigt fel. Kom nämligen på mycket sent igår att jag började tidigt på morgonen men det löste sig och jag var på jobbet i god tid. Det var lite ovant att komma till jobbet men kom in i det snabbt.

Förövrigt anser jag att sådana här nyheter inte ska släppas på måndagar.

1 kommentar:

ztizze sa...

sv: For those who have a plåt to AC/DC (i salute you) \m/