Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, januari 14, 2010

Lite mmmmm

Provade på att meditera idag. Är helt grön på området så jag valde att använda guidad meditation härifrån-och det var väldigt skönt. Jag mådde bra av det och kommer definitivt göra om det igen. Just att släppa taget om tanken och bara vara i stunden är något jag behöver öva på.

Marco i Nightwish fyller 44 år idag. Fick höra att han ska vara med i den finska versionen av "Körslaget" Låt oss hoppas att han lyckas upprepa Joacim Cans och Timo Koppipeltos triumfer. Till er läsare som ännu inte upptäckt Marcos storhet som sångare så bjuder jag på "In the air tonight" Jag är inte över förtjust i låten som sådan men Marcos version är bra och den visar på hans spännvidd.


Inga kommentarer: