Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, januari 25, 2010

Effektiv dag

En måndag och dag på jobbet. Idag var jag effektiv och jobbade på. Inte perfekt men good enough. Belöningen när jag kom hem var att lägga mitt favoritpålägg på knäckemackan jag åt till soppan-jordnötssmör och groddar. Har nämligen börjat med att måndagar är vegandagar-iaf middagen ska vara vegansk. Det passar mig bra för jag tränar ju yoga då. Idag var det ingen bra yoga-dag men det var skönt ändå. Första dagen på en intensiv vecka är avklarad.

Veckans måndags-metal har ingen lång krystad motivering. Jag blir helt enkelt på bra humör av den. Alestorm gör en tolkning av Lettlands Eurovision-bidrag 2008 som är så överlägset originalet att nästan blir pinsamt.

Inga kommentarer: