Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, november 26, 2009

Goda vibbar

Känner mig i en period av starkt positiv energi just nu. Som Vapensyster sade "Du behövde lite glädje" Det känns som jag lyft mig efter småsvackan (kan inte ens definiera den som en vägbula)

Skickar därför positiva vibbar till Ronnie James Dio, som nu diagnostiserats med magcancer i ett tidigt skede. Hoppas att han orkar ta sig upp igen, och framför allt att det inte förstör rösten alltför mycket. Tror det är bra att ha något att kämpa för, men skulle det inte gå så föredrar jag att Dio kliver av med värdighet även om jag verkligen hoppas att få se honom. Skickar också en tanke till hans familj. Jag har haft cancer i familjen så jag vet hur tufft det är.

4 kommentarer:

Långhår & katthår sa...

Hoppas verkligen allt går bra för honom!!

CC sa...

Åh fy så trist :(
Jag har ju sett honom många gånger under årens lopp men hoppas ändå på fler

Sandra sa...

Härligt med positiv energi. Har ni också haft sol idag? Det hade vi och det är inte klokt så mycket extra kickar man får av lite ljus.

Vapensyster sa...

Dio fixar det här, han e ju Gud efter allt?! ;) Min morfar hade oxå magcancer o klarade sig! O sen en till positiv sak, de har upptäckt det i ett tidigt skede, ju tidigare desto bättre prognos! Vi kommer få se han gumsan, be sure of that! :D *kramar om dig*