Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, september 24, 2009

Kropps-mys

Dagen idag blev längre än beräknat men jobbet kändes bättre än det gjort på länge så jag tänker inte klaga. Kom hem och där väntade ett paket från Shop Art Missy på mig. Art by Missy är en nystartade webshop som säljer skönhetsprodukter och smycken. Ni som älskar muffins kommer ha en högtidsstund. Själv beställde jag ett läppbalsam som doftar chai-te och doftprov på scrub och bodybutter. Jag kan rekommendera läppbalsamet-mycket skönt och doftar verkligen chai-te. Jag kommer säkert beställa body-butter med. Doften "winter candy apple" doftar sensuellt och stilfullt. Jag vet inte hur Dita von Teese doftar men hon skulle passa i den doften. Applåder till proffsiga Monika som driver shoppen-en mycket bra idé med gratis doftprover:)

2 kommentarer:

Monkan sa...

Haha jasså var det du?? :D Det hade jag ingen koll på, bus fia som beställer utan att säga något. Men tack så mycket! :D

Den heter Shop art missy ;) inte art by missy *flinar lite*
Men vad kul att du gillade den! Vi ska sätta ihop lite hemma partyn sen tydligen, jag har börjat få förfrågningar så jag kan ju säga till så får du klämma och känna lite exta om det är något du undrar över. KRAM!

Hallon & Blåbär sa...

Hoppas att juicen ska smaka =)

Förresten gillar du musli, ska du inte missa min nya tävling.

Hoppas du får en bra helg!