Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, september 12, 2009

Konserter på G!

Icka har helt rätt-jag valde den gröna skivan-tycker den färgen är snyggaste till äppeldesignen och titeln på skivan:)



Har dessutom en anledning att vara tokglad-missade Dio för två år sedan när han spelade i Stockholm. Har sedan dess muttrat om detta och sagt att jag SKA se Dio innan jag dör. Den 9/12 spelar han på Debaser Medis och jag har bokat biljett! Känns bra så just nu ser mitt konsertschema för höst och vinter ut så här:
  • W.A.S.P 5/11
  • DIO 9/12
  • Sonata Arctica 15/12 (ska boka biljetter)

Vi får väl dessutom se vad Europe kommer ha för sig i december. Det har pratats om Skandinavien-turné i december och det vore inte fel.

1 kommentar:

Din vän sa...

Hej hej Jag är webbredaktör på Naturvetarna och vi vill utveckla samarbete med bloggar inom naturvetenskap och vill därför komma i kontakt med er på den här bloggen. Kan ni kontakta mig?
vänligen Rosemari S

Min epost: rosemari.sodergren
snabel a
naturvetarna punkt se