Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, september 10, 2009

Haru köpt tagg-äpplet eller?


Man kunde ju tro att jag skulle ha haft en dålig dag igår, med tanke på att mitt oturstal är just 9, men icke. Det blev riktigt bra. Började dagen med att, efter att ha haft tvättstugan, åka till Bengans eftersom Europe signerade sin nya skiva där. Jag hade flyt och hamnade långt fram i kön som ringlade sig runt hörnet-dessutom bredvid en mycket trevlig tjej som hjälpte till att passa min plats och fixa affisch till mig-läser du detta så tack igen. Det är ju lite speciellt att befinna sig i samma rum som legender men när allt kommer omkring är de ju också människor med blodomlopp och känsloliv. Antar att man får vana efter 16 miljoner sålda plattor för det gick undan i flygande fläng när de skrev-nästan lite för fort för jag vill gärna följa mitt skivkonvolut från medlem till medlem-nu hamnade det väldigt fort borta vid slutet av bordet, blev nästan lite löpande band. Men jag kan förstå att de gör så-det löper snabbare och då får fler chansen. Kul var det iaf-även om silverpennorna de skrev med var busiga. Jag noterade att Herr Tempest kladdade på bordet. Ni som vill se hur det gick till kan kika in på Europes blogg varifrån jag lånat bilden. Efter signeringen hoppade jag på pendeln till Södertälje och hade en myskväll med Ravenlord. Det behövde jag-han är aldrig fel.
Rubriken är min Vapensysters fråga dagen innan. Det är onekligen ett träffande smeknamn på albumet. Tycker omslaget är vrålsnyggt. Vilken färg tror ni jag valde?

2 kommentarer:

Hannele sa...

Härliga höstäpplen ;)

Icka sa...

Du valde grön, annars blri jag besviken haha