Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, september 27, 2009

From time of famine to days of feast

Lönehelg-och jag spenderade den i gott sällskap med Ravenlord och annat skönt sällskap på ankaret. Det blev visserligen en kort utekväll men det kändes ändå bra-man kan inte begära mycket mer än spirituellt sällskap, en Guiness (denna mörka skönhet bland öl firar för övrigt 250 år i år) och en snygg pojkvän i kajal. Kände mig dessutom fin-nysminkad i foundation och puder jag inhandlat tidigare på dagen-använde premiecheck och rabattkupong från Kicks.

Känner att jag börjar komma ner i varv igen och nu när min favoritårstid börjat på allvar så verkar min energi återvända.

1 kommentar:

Sandra sa...

Härligt. Skönt att det känns som att det vänder. Livet börjar på nytt på hösten.