Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

fredag, augusti 14, 2009

Sensommar-kväll

Sista förberedelserna inför morgondagens bröllop-lackar naglarna och när de är klara så ska nageltatueringar med brudparets kinesiska zodiak-tecken på. Klänningen är redo, sjalen redo och håret ska sättas upp. Jag ser fram emot detta-det är första bröllopet där det är min egen vänkrets (har varit på familjebröllop och vänner till familjen tidigare), det är två av mina underbara alvvänner som gifter sig och dessutom är det min första riktigt stora, mer formella fest tillsammans med Ravenlord. Känns fint. Känns som den vackraste avslutningen sommaren kan få-för sommaren lever ännu, även jag kände lite höstfeeling i vädret idag. Så både sommarälskare och höstälskare kan vara glada.

2 kommentarer:

Sandra sa...

De där naglarna låter riktigt häftiga! Du måste ju visa bild!

Frida M sa...

Åh, hoppas det blev en underbar kväll!